blivit riktigt kass på att blogga

jag har ingen aning om varför jag är så kass just nu , haha. skriver ju inget vettigt typ.
men är väl inne i en sån period tror jag väl ? haha.
drömmer mig iallafall bort till
sommaren: där väntar födelsedag, spanien, partillecup, åhus beach handboll och massa annat kul. Jag, Natta, Sara och Kossan har även gjort planer för en vecka i gullholmen, fast vi vet inte om det blir detta året eller nästa, men jäklar va kul det ska bli! Sen blir det väl Torekov i båstad som väntar också, hoppas jag om inget annat kommer ivägen. Men som sagt, rätt mycket kul iallafall.
Sen väntar ju stockholm med de tre musketörerna, Natta, sara och Kossan. Vi ska dit i november över helgen och bara ha grymt kul! Hjäälp vad jag drömmer.
Men just nu händer det inte så mycket, det är bara tråkiga skolan oså man kan skriva om typ, och hur kul är det att skriva om skolan i en blogg liksom ? Vänta bara tills vi får sommarlov, då kan jag lova att denna bloggen kommer bli gryyym! haha, not.


de tre musketörerna.


Annars vet jag inte rikitgt vad jag ska skriva om mer, nästa vecka ska jag göra ganska mycket. Köpa saker till spanien, köpa avslutningsklänning, fixa i ordning mitt pass osv. Ska försöka att ragga med mig Maja till stan nästa vecka, eftersom vi går i samma skola kan vi dra in till stan efter vi har slutat eller nått. Så eftersom maja är så snäll som hon är tror jag inte det är några som helst problem att få med henne in till stan. love u. Sen tänker jag även börja träna igen nästa vecka, vad någon än säger. Så det blir också en del av veckan, dock är det ju bara rehab träning, men vadårå den är också ganska jobbig ;) haha. Ska väl testa springa lite också, men är lite rädd för det än, men det är väl bara att köra på kan jag tänka mig ? eller ? haha. go for it girl!

ramsvik med de bästa. och såklart var jag först i, vem är en fegis liksom ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback