basket festivalen!

kaos kaos kaos
är de tre orden som beskriver första dagen här


det var lugnt dom första timmarna tills..
det var dåligt med salar och vi var tvungna att öppna en ny skola, vilket leder till att min pappa fick åka ensam och bo på den skolan och sitta inlåst där, det blev då kaos för ingen kom överens. Imorgon flyttas även min syster ner till pappa för att de ska vara två där i morgon, då blir jag och mamma ensamma här, men då flyttas en tjej från samskolan till oss för vi måste vara tre styckna här.. KAOS!!
nu är ingen på särskillt bra humör..
MEN imorgon kommer anatgligen min älskade maja och besöker oss, vi ska då planera lite för min 18års tjejmiddag. Det ser jag verkligen fram emot! hihi. SNART 18!!
nu kommer peter, som kör ut allt godis och allt vi ska sälja. Muums. Så nu måste jag hjälpa till här.
skriver sedan när det är lite lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback