avslutad träning för dagen

precis kommit hem från träningen efter ett JOBBIGT pass, jag sprang faktiskt för första gången sen i augusti idag, och det var inte lite jag sprang heller 800m*4 alltså 3,2km ! FYFAN!
det var det jobbigaste jag gjort i år, och vilken värk jag har i mina lårmuskler! Knät mår bra som tur är, men vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Och tack mamma för att du var med mig hela tiden och peppade mig, det kändes bättre. I vilket fall som helst, det var super kul att springa. Ni ska se mitt leende på mina läppar just nu, kan inte må bättre! jag är äntligen påväg åt rätt håll! Dock vet inte min sjukgymnast om detta, men ska ringa henne imorgon :) Men hoppas nu på att detta flyter på och att jag tar det lite lugnt och inte tror att jag kan börja lira till helgen. HANDBOLL ÄR MITT LIV!
ska nana snart, ska upp tidigt tidigt och sen iväg till farfars jobb och plugga.
så skriver därifrån imorgon!

Pusss/ EN GLAD JONNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback