äntligen hemma!

bara ett år kvar till nästa basket, gäller att samla krafterna redan nu känner jag!

åh, ja nu är man äntligen hemma efter 5 långa dagar på en skolan!
det har varit upp&ner, vissa stunder har vart så roliga att man fått kramper i magen av att ha skrattat så  mycket men vissa stunder har även vart så rastlösa att man bara velat åka hem!
men gött är det, nu har man pengarna och nu ska spanien resan bli betalad! för nu går tiden så fort!
kan inte förstå att om 3 veckor ligger jag på stranden i bikini, men två av världens bästa människor, och ska tillbringa 16 dagar tillsammans med dem, det är helt overkliget men så kul!

i veckan händer det mycket eftersom det är sista riktiga skolveckan för oss som går på aspero!
det betyder att allt måste bli klart och det gäller att bara plugga!
imorgon är det sjukgymnastik med båda mina knä, för vilken smärta jag har!
tisdag är det skolan mellan 10-12, sen ska jag åka hem till Maja och plugga klart med henne!
onsdag är det skolan från 10-14, sen hem och plugga!
torsdag åker jag ut till farfars jobb och pluggar, sen träning.
fredag är det bara gym på skolan och sen blir det nog stan med Maja
lördag lite förberedelse inför söndagen
söndag har jag mitt släktkalas eftersom jag fyller år på måndag!
ja, det är min vecka i kortfattade meningar. Ganska mycket att hinna med! Men om jag går efter denna planeringen och inte gör några ändringar så ska detta fungera jätte bra!
nu ska jag svara på frågorna och publicerar de senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback