<3

killar som leker med tjejers känslor kan slänga sig i väggen!

smaka på din egna medicin nu, MR R.
så mycket som du har sagt till mig, om hur mycket känslor du har för mig osv.
en gång trodde jag på det, men knappast nu.
dock älskar jag dig som min vän och det vet du.
men du sabbar bara för dig själv nu..
(det är bara sanningen, älskar dig som vän ändå, men du måste förstå någon gång)
man vet inte när du talar sanning.
om du nu menar allt du har sagt till mig,
snälla, försök ändra på dig lite och visa det på ett annat sätt.
och gör inte såhär mot någon annan tjej.
med mig är det okej, för jag känner dig så bra.
men var rädd om andra tjejers känslor.
någon av dom kanske blir kär i dig och det visar sig att du bara leker med dom.
då krossas tjejens hjärta, och du blir den som är elak
snälla tänk dig för.
love u my friend <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback