yeyeee

Wooohooo!
Let's dance på tv nu!
Ännu en lyckad dag för mig, dock var jag ju så trött eftersom jag bara fick två timmars sömn inatt, illailla!
Därför väntar sängen på mig tidigt ikväll, och hoppas jag kan sova!
Mycket handboll idag, väldigt positivt. Vill ju verkligen spela handboll, det är helt hemsk att inte träna!
Snart är det dags för spanien, eller snart och snart.. En del dagar kvar!
Men helt overkligt att jag och nattis och jullan ska dra dit och bara ha det sååå skönt, och ja jag fattar att ni är avundsjuka. Haha!
Vi har redan planerat våran nästa resa, men då ska våra bästa killkompisar med oss, nämligen Gurra och Rasmus. Och vi ska till italien i 2 veckor. Men först gäller ju spanien såklart!
Mina nya bikinisar kommer snart, och ååh vad jag längtar tills dom kommer! Då känns det närmare till spanien liksom!

Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback