wohoo

BRABRA! UNDERBART!

Kom precis hem från kungsmässan.
Julia och jag hittade snygga jeansjackor på Gina, dock passade inte någon mig för det fanns inte i min storlek, men på julia satt den as snyggt! Blev avundsjuk. Farfar och julia gick in och köpte jeansjackan och jag gick runt i VARENDA affär.. Hittade verkligen inget jag gillade.. Men precis innan vi skulle gå gick jag in på MQ en gång till och skulle ge det en chans. Och där hängde den, min jeansjacka! Blev helt kär (nästan). Så den fick det bli :)
Sen kollade vi på skor, på convers..
Så nu har vi iallafall valt och kollat ut vad vi ska få i påskpresent :) Hurra!!

Nu blev det riktigt fint ute, och solen kom fram! Jättebra!
För jag ska ut och gå med Natta hade jag tänkt :)
Alltid skönt :)

Puss/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback