veckoplan och lite annat serruuu

Hurrahurra!
Kom hem för en stund sen, farmor kom och mötte mig och vi gick till frölunda torg, där såg jag en jätte snygg klänning som jag MÅSTE ha!
SJukgymnastiken gick jätte bra, eller ja det gick väl som vanligt.
Hade dock mycket bättre böjning i knät, är uppe i 125 grader nu (Y) KAAAANON! sen hade samma sträckning, alltså 0 grader.. Och i mitt vänstra knä har jag överböjligt alltså -7grader, om man kan säga så ? Haha! Så nu ska jag träna båda knäna fast på olika sätt :) Wooohooo, att jag alltid ska ha sån tur!
Nu är det ny vecka, alltså nya tag. Veckans planer kommer nedan..
Förhoppningsvis blir denna veckan lugnare och inte lika stressig som förra. Tror min huvudvärk kom efter att jag stressat så mycket i veckan.
Måndag- idag var det sjukgymnastik
Tisdag- skola, träning, dh
onsdag- skola, träning, plugg
torsdag- gym, skola, kolla klänningen
fredag- svenska mässan, träning, hemmakväll
lördag- fest
söndag- hemma och ta det lugnt! (kanske kolla någon match)
Så är min veckoplan denna veckan, än så länge iallafall. Kan dock komma in mycket mer. Men ska försöka att bara ha detta denna veckan, för visst verkar det inte så stressigt? Det tycker inte jag iallafall :)
Nu är det dags för en god middag hemma hos min farmor och farfar! Dock har min farfar vart sjuk, och även farmor, men tror dom mår mycket bättre nu :) Hoppas på det!

PUSS / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback