uuuuuuuuusch

hosthost

Ja, kan väl inte säga annat än att jag ska gå i vinteroverall fram till sommaren nu..
Igår vaknade jag med en fruktansvärd halsont, ajaj. Beror nog på att jag har gått så tuntklätt de senaste dagarna, ajaj..
Igår ville jag inget annat än att vara hemma, dock var det fest och hade såklart lovat att gå på den! Det var bara att bita ihop helt enkelt. Tralalala, Kociano kom till mig vid 18.30 och vi började göra oss i ordning, dock blev det väldigt tunna kläder jag fick på mig men det var skitsamma. Sen när vi var på festen var det bara att köra på, det var helt okej.
Men tyvärr vaknade jag med ännu värre halsont idag och mandlarna är större än ägg känns det som, och mamma säger att det är halsfluss.. Men det är mitt eget fel att jag går halvnaken på kvällarna, inte konstigt att man blir sjuk, jag är en idiot.. Så ikväll tänker jag bara vara hemma, och ligga under mitt täcke. Måste bli lite bättre för imon ska jag gymma..
Var precis ute en stund, gick bort till farmor och farfar (ovanligt?) och tog en fika (ovanligt?) men nu är jag hemma igen, woho.

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback