underbara sommar

EN mycket bättre dag för mig

Idag mår jag mycket bättre, dock fortfarande ont i halsen men ingen feber än sålänge idag:)
Idag är det bara 83 dagar kvar till spanien, herregud vad jag längtar!
Orkar inte med att vara sjuk oså hela tiden, dock gillar jag en svensk sommar också. Att ställa klockan tidigt på morgonen, mamma gjort matsäck för en hel dag på stranden, och sen åker vi till Åsabadet en hel dag. Finns inget bättre om det är fint väder. Denna sommaren är nästan helt bestämd..
13-29 juni- Spanien
30 juni-6 juli- Partillecup
12-19 juli- Åhus beach handboll

och sen måste jag försöka få sommar jobb, och tillbringa mammas semester tillsammans med henne. Denna sommaren ser jag verkligen framemot, att umgås mycket med familjen, släkten och självklart vännerna.
Sen kommer mina underbara kusiner ner i augusti, och det är hur kul som helst!
Nu ska jag lägga mig och kolla på film och äta mig fet, eller jag skulle ju sluta med godis grejer.. Men vet ni vad? Jag har vart sjuk nu och förtjänar att äta gott, så efter helgen börjar jag igen med min nyttiga period, iofs får jag äta gott på helger så egentligen är det lugnt :)

Puss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback