uf mässan idag, bad or good?

kom nyss hem från UF-mässan.
Det var väl helt okej, träffade massa folk det var kul. Men det bästa var godiset! Haha.
Hittade dock inte mina lärare som man skulle säga till innan man gick hem, men såg dom inte en enda gång under de timmar jag var där! Bra jobbat!

Sitter och lyssnar på gooo musik, har vart borta hos Farmor och Farfar nyss, ätit lite gott oså :)
Idag opererades min mormor, och enligt samtal så har det gått bra för henne, vilken tur!
Ikväll vill jag bara ta det lugnt, städa mitt rum oså. Ska äta mig tjock på godis tror jag och sen kolla på en film med mamma. Underbart! Imorgon ska jag träffa Nattak ( Nathalie Kociano) hon ska komma hem till mig så vi gör oss i ordning tillsammans innan festen, sen kommer nattal ( Nathalie Lorentsson ) fast hon kommer direkt till festen! Idag är jag riktigt taggad på fest imorgon, och det är båda Natta, eller det är iallafall vad jag hört! Så hoppas att denna festen blir lyckad! Idag träffade jag även Patric! Kan inte säga annat än att jag älskar den killen, jag känner honom så bra, och han är så rolig, tack för att det finns så många bra killar som man kan ha som vänner! Men idag på uf mässan när vi gick runt till alla företag så dissade patric mig när vi gjorde ett "spel" där man skulle ta ett kort och sen göra det som stod på koret och jag tog ett kort och där stod det att jag skulle pussa någon, självklart tänkte jag på patric så precis när jag ska pussa honom på kinden vänder han sig bort och toooootal dissar mig! Han ba; Jonna, det ser ut som om vi är ett par! Hahahahaha, så jag skämdes jätte mycket och sa HÖGT ; hur kan du göra så mot din flickvän patric ? Och sen låtsades jag vara sur för alla skulle tycka att patric var elak! Hahahahhaa, så kul! ( Vi är inte tillsammans, vi är sjukt bra vänner )
Imon ska vi på samma fest iallafall, får se om man får ge han en liten puss på kinden imon då! haha.

Dags att skriva ett inlägg på nästa blogg: http://jonnatta.blogg.se
hörs sen!
Pusss / J

sjukt söt bild, eller va tycker ni ? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback