tack och godnatt

tack för världens bästa familj!

Nu kom min mamma hem, har inte träffat henne sen i morse.
Idag sa hon att jag fick köpa den klänningen som jag sett inne på MQ, ska köpa den i rosa! Men hon sa också att jag skulle köpa en likadan till min syster fast i svart, tackgodegud att vi har samma storlek så vi kan dela.
Så nu är jag jätte glad trots det kassa vädret! Och ska köpa klänningen antingen i helgen eller nästa vecka :)
Min pappa var nyss här också och vi snackade om allt möjligt, det är helt underbart att ha föräldrar som är bästa vänner trots att dom är skilda, det är helt underbart!
Julia gjorde ännu ett försök till att göra en lika god kladdkaka som jag gör, tycker då att hon lyckades bättre än tidigare försök, och idag gick det tillochmed att äta den, och svälja den! Bra jobbat Julle!
Idag blir det natten tidigt, vet inte varför jag går och lägger mig så tidigt. Innan gick jag och la mig vid 12 tiden på vardagar, nu försöker jag sova vid 10 tiden. Tror det har med detta väder att göra, hoppas på sommar snart, eller iallafall minst vår.
Nu ska jag logga ut härifrån och hoppas på att tiden går fortare!

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback