sviiiin kallt, eller kanske inte ?

Godmorgon!
Underbar morgon i göteborg!
Eller det ser iallafall skönt ut, men det är säkert jätte kallt.
Jag som ville få lite färg idag, men får väl vänta en månad till.
Idag tror jag att jag ska ut och gå lite kanske. Det hade nog vart ganska skönt.
Sen igår fick jag veta att det ska bli mycket firande under påsklovet.
3 april- Fannys födelsedags fest
7 april- party
8 april- razzia..
9 april- Linas födelsedag och fest.

Så det blir till att köpa några födelsedags presenter till dessa flickor i veckan, vet dock inte vad jag ska köpa, men jag hittar nog något fint till dom.

Nu måste jag göra i ordning mig!
Pusspuss/ J

galna systrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback