soooooooooooooooorry

Okej, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag..
16.00 träffade jag patte på markland, åkte sedan in till stan och träffade Sebbe och Patrik.
Sen gick vi runt lite och kikade i affärer. Sen kom Rasmus och Gurra, snacka om att hela pojkligan var samlade plus jag.
Fick ett tråkigt samtal när jag var i stan om att min mormor åkt in på sjukhuset. Därför åkte jag hem till min farmor och åt våfflor och ringde min mamma och hörde hur det var med mormor. Hoppas det blir bättre, tänker på dig :)
Idag har även Jossan opererat axeln, har inte fått besked om hur det har gått, men det har säkert gått jätte bra.
Nu spelar frölunda-hv71 och det står 1-2 till HV... Hoppas frölunda vinner..
Ska kolla nu . Hörs kanske sen eller imon :)

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback