sjuk... igen..

Jag vet inte vad ni tycker om att vara sjuk, men jag tycker det suger.
Inte är det bara jag som är sjuk i denna familj, min mamma vaknade även hon upp med feber i morse, men den kämpen tog sig i kragen och åkte till jobbet, en guldstjärna till dig mamma!
Själv var jag på vårdcentralen och ville kolla min hals, dock var det halsfluss och om inte svullnaden gått ner tills imorgon bär det av till akuten på sahlgrenska eller östra, eftersom mina mandlar trycker så fruktansvärt hårt mot min hals, att jag har svårt att andas, att få in luft genom munnen.. Det är inte alls kul, för det här är andra gången på mindre än 1 månad..

Så min dag idag kommer att ske här hemma i soffan/sängen och kolla på lite film och vila.
Kan inte beskriva känslan som jag har nu när det gör så ont, vet inte vad jag ska göra.
Det gör ju bara såååå ont..

Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback