no life


Det är typ påväg att bli vår?
Älskar detta väder, helt sjukt. Hellre detta än snö.!
Dock tror jag att när jag väl är frisk och kan gå ut kommer det börja regna.
Det förvånar mig inte om det händer!
Men just nu njuter jag av att få sitta inne och se det vackra vädret eftersom regnet kommer när jag är frisk.
Väntar på thaimat nu, ska försöka få i mig det. Tror det kommer gå bra.
Annars gör jag ingenting, sitter och tänker på massa.
Blir nästan deprimerad av allt som jag tänker på.
För mycket, och jag vill bara rensa ut allt. Men men.
Mamma är också sjuk, hon har bara blivit sämre.
Feber, hosta, huvudvärk, ja ni känner igen det.
Tycker verkligen synd om henne, mer synd om henne än om mig!
Får hoppas på att det går över snart.
Älskar dig mamma, vet att du kommer läsa detta sen!

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback