nattinatt

that's the night

precis kollat klart på legally blonde 2 som visades på tv, kan inte annat än att säga att jag känner igen mig i den tjejen, hon är verkligen totalblond och blir utmålad som en korkad blondin men är egentligen jätte smart, och nej jag säger inte att jag är smart men jag kan om jag vill ;)
Ska snart sova, ska upp med mamma imorgon och hälsa på min mormor sen handla lite. Sen hem och vila sen kommer Nattak hem till mig, woho!
Känner mig faktiskt ganska trött nu, men ska vara vaken tills min syster kommer hem, behöver snacka lite med henne om hur det gick för henne idag, hon tränade faktiskt med a-laget idag för första gången, väldigt stolt över henne :) bra jobbat lillsyrran! För övrigt har jag bara  haft det mysigt med min mamma idag, det har bara vart vi två eftersom julia är på middag hos en vän, så det har vart mysigt med popcorn&apelsinjucie!
I helgen spelas jsm för tjejer, där spelar min vän Jossan. Och det är finalspelet som pågår nu nere i Lund, hoppas verkligen det går bra för Kärra och även för Jossan, och att hon inte har allt för ont i axel. Är inte säker om hon tänker gå in och spela, men som hon är tror jag inte hon kan slita sig från bollen och speciellt inte nu i ett finalspel, så ska jag vara ärlig tror jag den stollen spelar trots smärta. Hon är ju grym så. Hoppas det går bra iallafall, lycka till! <3
Nu orkar inte jag sitta här, in i sängen nu :)

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback