När jag är rastlös

Kan väl säga att jag är rastlös nu.
Och när jag är det, så passar jag på att skriva i bloggen.
även om det inte är något kul jag skriver, så skriver jag iallafall.
det är ju bra, eller ? :) haha.. ¨
Blir galen när jag kollar på sommarbilder.
vill bara att dagarna ska gå så mycket snabbare.
Att bara få vakna upp i spanien, och dra på sig bikini
och sen lägga sig på stranden, och i och bada så ofta man orkar.
det låter ju helt underbart, men som sagt.. 80 dagar tills det sker..
Har ett beroende av shopping känner jag nu.
Vill verkligen ha så mycket nu..
nya tunikor, nya converse (fast dom får jag ju snart), nya jackor.
Ja ni vet, allt! kan skriva en hel bok känner jag!..
Tralalala, borde väl plugga istället för att sitta och ruttna här.
Eller skriva mig ett cv, eftersom det andra var jätte kasst.
Haha, raaaaaastlöööööööös!!

Pussssss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback