my heart is like an open highway!!

Tuuudeeelluuuu..
Jaa, idag när jag vaknade var det kallt ute. Satt därför på mig bra med kläder (leggings, tunika & tjocktröja) och tog även på mig vinerjackan.. Men nu när jag kollar ut är det SOL! Hurreeey. Helt underbart.
Hoppas det kan vara kvar nu, ingen mer snö, ingen mer slask, inget mer regn. Snälla..
Sverige-Portugal var en bra match, tråkigt bara att det inte blev några mål.
Längtar till Sverige ska möta Spanien, när nu det blir av. Någon som vet ?
Är nämligen helt besatt av Fernando Torres ( eller ja nästan iallafall ).
Hade vart kul att kolla på den matchen. Nu när våren börjar komma blir jag alltid besatt av fotboll. Vet inte varför, men tycker det är sjukt kul att kolla på. Så i vår blir det mycket ifk matcher.

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback