men skojaruuu eller ??!

Vaaaafaan! SNÖ ??!!
Åh det var ju verkligen jätte kul att vakna upp till snö idag, men inte bara det. Det var ju inte så att det var LITE snö, utan det var faktiskt ganska mycket... Vart tog våren vägen, och början på sommaren?
Blev sur på riktigt att snön hade kommit. Jag tycker inte det är kul för fem öre.
När det är snö måste man ha tusen lager kläder på sig så att man inte fryser ihjäl. åh!

Iallafall, idag ska jag till sjukgymnasten för första gången på två veckor!
Känns sjukt skönt! Ska bli kul att börja träna igen.
Sen ikväll är det lite träning och så ska vi packa påskägg med laget (Y) hurreey.
vet inte om jag tycker det är särskillt kul, men men. Vad gör man inte för laget liksom?..
Sen lägtar jag bara hem och kolla på let's dance finalen!
Tycker verkligen att Laila är grym, men tycker även att magnus är den som har utvecklats mest.
Så om jag ska vara ärlig, har jag ingen aning om vem som vinner (?).
Sen är det ju fredag idag, och det betyder att det är helg, en vecka kvar till lov, chips dag & let's dance
låter ju som en kanon start på helgen, eller va säger ni?
Imorgon bär det av till kungsmässan, ska köpa två presenter till två flickor och en tunika och kanske ett par skor.
Vi får se vad jag hittar.

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback