love it baby

Ohlalala, min farfar är snygg i håret!
Haha, så söt så :)
Kom nyss hem, och har ätit lite nu. Mumsiifillibabba!
Ikväll är det som varje tisdags kväll, Den rätte för Rosing ( Lina tyckte att vi har likadant hår, ta det positivt eller negativit ?) sen är det desperate housewives som har vart efterlängtat i en vecka nu. Älskar tisdagar, helt grymt! Kvällens avsnitt av den rätte för rosning ska bli kul att kolla på, tycker ju verkligen att Hugo är så himla snygg, dock är han väl lite för ung för rosing, han är ju bara 19 år killen..  Kan inte påstå att jag är något fan av Linda Rosing, men tycker det är kul att kolla på henne, eftersom hon är lite som hon är.. Träffade Hampe idag, tänkte påminna alla om att han fyller 18år om exakt TVÅ MÅNADER, så alla bara vet :) Haha.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag, svin kallt var det iallafall ute. Hade legging och tunika och skinnjacka, trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl! Inte alls lika varmt som det vart dom tidigare dagarna.. besviken..

Skriver senare!!
Pusss/ J

Justeja, har beställt jätte snygga shorts och tröjor från H&M, hoppas dom kommer snart (A)


Kommentarer
Postat av: Ida.

Sv; Aa visst är den!

Jag gillar dock Bandeau-modellerna, men en leopardfärgade bandeau bikini hade inte suttit helt fel :).

2009-03-24 @ 17:00:05
URL: http://idamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback