Let's dance är en höjdare

Yeye, i'm in love. ähm noot

Ah, nu var kvällen över, sååå skönt kan jag säga..
Kollar på let's dance, ätit mig riktigt tjock på godis, chips och läsk, mumsfillibabba.
Morgan åkte ut idag (tyvärr) men som jag sakt innan så kommer Laila vinna allt (yeees).
Imorgon väntar Robinson, ska bli såå spännande att kolla på det, eftersom jag själv tänker vara med någon gång, woho tänker ni. Känner mig mycket bättre nu, tack pencilinen! Dock tror jag inte det kommer kännas bättre inatt, men det får vi allt hoppas på:)
Dags att stänga ner nu och nana, för imon bär det av till kungsmässan med farmor&farfar eftersom mamma jobbar morgon imon. Och imon ska vi kolla på jeansjackor och convers. Antagligen om jag och julia mår bättre:)

Godnatt min skatt (menar alla, absolut)

Pusss/ J

Kommentarer
Postat av: majsan

hard u fått pencilin nu ? :O:D

2009-03-21 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback