kvällen är skön..

Precis kommit ut ur duschen, underbart!
Nu väntar soffan, chips och coca cola med Mamma och Julia.
Kvällen har varit lungt, ätit god middag umgåts med familj.
Var även borta hos farmor och farfar en stund nu ikväll och räknade mina sparpengar till spanien.
Nu är jag uppe i 4313kr i fickpengar, eftersom biljetten är redan betalad. Hur skönt som helst att veta att jag inte behöver snåla mer med pengar, utan nu kan jag leva livet igen och köpa nya kläder osv. Eftersom jag fyller år den 1juni vet jag att pengar är något jag absolut kommer få, så jag behöver ju inte direkt oroa mig för att inte ha några pengar till spanien. :) Wohoo, känns helt underbart!
Så imon ska jag kolla in vårnyheterna, och sen skriva ett CV för att få in lite extra pengar. Det är ju aldrig fel :)
Detta blir antagligen kvällens sista inlägg, kommer inte orka sätta mig vid datan sen :)

Påtal om ingenting, jag mår mycket bättre nu. Nu är det bara min högra mandel som är irreterad och gör ont. Annars känns det bättre. Helt underbart att det går åt rätt håll iallafall :)
Alltid jobbigt att vara sjuk när man går i skolan, eftersom man missar så otroligt mycket. Man vill ju inte missa något för då har man mycket att ta igen, men är man sjuk så är man, det är inget man kan hjälpa..
Men nu går det åt rätt håll :)

Nu ska jag göra i ordning mig för Robinson :)
Hörs imorgon!! Ha en trevlig kväll sunshines.

Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback