hey you



Seriöst, har lyssnar på Bed of roses med jon bon jovi hela dagen
kan lova er att jag kan hela låten utantill, jag är grym!
eller med andra ord, nolife. Haha.
Snackade med Natta i telefon förut, hon trodde mig inte att jag kunde hela låten
så var tvungen att bevisa det genom att sjunga för henne genom telefonen.
Haha. i'm a singstar..
Annars har det inte hänt så mycket idag, snackat med olika personer.
suttit ute och solat, dock fick jag ingen färg. Men det kommer.

Ikväll ska jag inte göra något speciellt.
Bara ta det lugnt, och sova tidigt. Ska ju upp och gymma imorgon.
Får se, kanske skriver sedan. :)

Pusss/ J

Tack älskade bästa vänner för att ni finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback