Godmorgon godmorgon..

Ja som alla kan se är jag upp med tuppen, eller jaa nästan iallafall!
Ställde klockan på 9.00 och gick upp. Hann inte säga hejdå till mamma som gick lite innan jag gick upp.
Men nu är jag iallafall uppe, dock har jag försökt väcka min syster som är precis som min pappa, man kan inte väcka dom! Haha. Har säkert sakt till Julia minst tre gånger nu på 20 min. Men hon kommer väl upp någon gång.
Just nu ska jag göra frukost och sätta mig i vardagsrummet och kolla på tv, såg att dom visade någon disney film nu på morgonen, helt perfekt! Annars är det ju bara sånna försäljningsprogram, och hur kul är det på en skala att kolla på ?
Sen ska vi åka iväg till kungsmässan idag, jippi.
Tror inte jag hinner blogga innan vi åker, men nu har ni iallafall fått ett morgoninlägg :) Grymt!

Puss/J

Kungsmässan 2008..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback