fröken pilot

Yes, bestämt mig för ännu ett par nya solbrillor, det kommer såklart att bli ett par pilotbrillor. Hur coola som helst!
Så nu kan vi väl säga att jag kommer ha minst 3 brillor nerpackade till spanien när det blir av.
Har vilat mig lite nu, var ganska trött.
Fick veta idag att jag fått VG på mitt senaste prov, känns skönt!
Det gjorde mig mycket glad och mer positiv till skolan, det räcker att plugga lite så går det kanon bra.
Måste skärpa mig nu, när det går bra.
Idag kommer ju sveiges värsta bilförare, haha! Då kommer jag ju få skratta en del! haha.

Men men, nu äre mat på g .
Hörs sen!

Pusss / J


Kommentarer
Postat av: thunwall

usch inge kul med korsband & minisken =/ jag har också gjort det, inget roligt alltså!

2009-03-26 @ 16:04:44
URL: http://thunwall.blogspot.com
Postat av: thunwall

jo de är ju jävligt segt.. men det går faktist fort! ja de var krångligt fram och tillbaka, jag slarvade med sjukgymnastiken! så gör inte det! men nu börjar det funka, tränar man bara knät regelbundet och håller det stabilt så funkar de ju jätte bra :)

2009-03-26 @ 19:43:11
URL: http://thunwall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback