försöker

det blir inte så många inlägg när man är sjuk.
Man orkar bara inte sitta vid datan, knappt sitta och kolla på tv.
Jag försöker roa mig med en bok, men har inte ens orkat läsa några rader.
Detta är då ett tecken på att jag är faktiskt riktigt sjuk, även om inte vissa tror det..
Min röst är totalförändrad, på ett negativt sätt förstås. Det är inte så kul, för jag orkar knappt att prata.
Halsen med andra ord kväver mig, men endå sa läkaren att det gjorde den inte alls.
Tycker det är lite konstigt eftersom jag vet själv hur det känns, han kan ju inte veta hur det känns för mig om jag kan andas eller ej, och förtillfället har jag väldigt svårt att få in luft. Men som läkaren sa, det ska inte vara några problem för dig att få in luft. Så om något skulle hända mig, tex att jag inte får någon luft alls, så vet ni vem ni ska gå på!
Hahaha, usch vad elak jag är..

Ikväll ska jag kolla på som varje torsdagskväll klockan 20.00, sveriges värsta bilförare.
Skrattar ihjäl mig åt detta program, kan själv se mig själv där om några år. Haha.

Puss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback