förbannad!

jävla skit äckel väder!!
Blir seriöst arg nu! I morse var det sol, och jag gick upp extra tiidigt bara för att det var fint ute!!
Gjorde i ordning mig, med leggings en tunika, skinnjacka och satt solbrillorna i håret och skulle ge mig av in till stan!
Tror ni det börjar snöa ? JAA och det blir snöstorm! tack tack så mycket!
Varför kommer snön i mitten av mars typ?
då ska ju blommorna komma och inget annat!
Nu är det typ kaos ute i trafiken och bussarna är sena och det är säkert 10 cm snö ute, eller det ser så ut i mina ögon.
Ååååååååh vad trött jag är ! Nu tänker jag gå till FARMOR OCH FARFAR och äta GODA PANNKAKOR!! Och snacka lite skit om alla. Pannkakor är ju verkligen mycket bättre än SNÖN! Tur är att min farmor gör världens godaste, så suuuug på den! Haha.

Får se om jag vill skriva något mer idag, känner mig lite arg!

Pusss / J

(förlåt för det negativa inlägget, men ett sånt inlägg kan komma lite då&då)

(äcklig sommar bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback