dumpa det.

jag har inte haft så mycket roligt att skriva om, därför har jag inte skrivit något alls.
Idag är det iallafall tisdag, och jag har redan vart i skolan. Hade näthandel, och idag gick det kanon!
Idag är det även sista avsnitten av Den rätte för rosing, undra vem hon väljer, men det återstår att se.
Även ett avsnitt av älskade desperate housewives, helt underbart!
Jag har ännu inte bestämt mig än om jag ska sova hos Nattis idag, men det lutar åt att jag ska det.

Inatt vaknade jag med en fruktansvärt värk i bröstkorgen!! Gjorde riktigt j*vla ont, om jag får säga det själv. Därför vaknade jag klockan 4.00 eftersom det gick inte ens att ligga ner. Så då gick jag upp och gick runt lite och hade fruktansvärt ont. När jag väl skulle upp på morgonen hade värken inte gått över, utan blivit värre. Mamma tror att de är för att jag ligger konstigt när jag sover, och liksom trycker ihop lungorna. Men men. Dock har det inte gått över, utan har fortfarande fruktansvärt ont, men jag får helt enkelt knarka värktabletter, och se om det går över. Riktigt illa är det iallafall..



Igår fick jag äntligen en tid till återbesök på mölndal sjukhus, och träffa läkaren igen. ÄNTLIGEN!
Hoppas det verkar bättre, har dock ont i knät, men tror inte det är någon fara.
Förtillfället och några veckor bakåt har jag dumpat allt som är gott, fast bara på vardagarna.
Det betyder, inget godis, chips, läsk, bullar, kakor eller något liknande.
Vet inte varför jag valt att göra detta, det är någ för att jag inte tränar lika hårt och ofta som jag gjorde innan jag blev skadad. Utan nu är det nästan ingen träning förutom sjukgymnasten. Men förhoppningsvis säger min läkare att knät är stabilt och att det går att börja springa snart. Det hoppas jag verkligen på, att få bygga upp konditionen igen. Det hade vart super skönt att göra, speciellt nu till nästa säsong och till åhus. Hade vart ett plus i kanten.
Nu ska jag läsa i en tidning.
Hörs sedan!

Puss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback