dagen i stort sätt

Tralallaaa!
Soft dag idag, inte gjort så mycket.
Var nyss och kollade på dam matchen i heidhallen tillsammans med familjen, alltså mamma, pappa och syster.
Det var väl en bra match, heid vann med massa bollar (Y)
Nu sitter jag och mamma och kollar på efterlyst, tycker dock det är läskigt att kolla på detta. Men det är ju egentligen bra att kolla på det eftersom det är verkligheten, man kan inte gå runt och tro att det inte finns elakheter i världen för det finns det!
Testat mina nya skor idag, älskar dom. Sen testade jag en sommarklänning från förra året som jag hade tänkt ha på lördag. :)

Skriver innan jag ska sova!
Puss/ J

P.s är ledig imon, woohooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback