back!

Nu har jag bestämt mig för att köra igång dagligen med denna bloggen igen!
Grattis till RIK som vann HJSM idag! Grymt tryck var det i hallen iallafall, vilken känsla!
Det gjorde att man blev super taggad till nästa år när vi ska spela!

När är man fin? en bra och ärlig text lånad av andrea

När är man fin egentligen ?
När man har flera lager foundation och puder,
så mycket mascara att man bara har
4 ögonfransar & efter att man har kletat
på kajalen ser man inte vart ögat slutar?

När man har långt vitt blonderat
platt & hårspray tuperat hår?

När man har pushat upp tuttarna
så när man tittar ner i marken nuddar
man dem med hakan?
Uringade tighta tröjor?


Om det är då man är fin
Då är jag stolt över att säga
att jag är ful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback