ännu en bra dag! älskar sommar


Idag har jag vart riktigt duktig!
Gick upp ganska tidigt idag, 12.30 (haha)
Gick sedan iväg till farmor med min syster och åt frukost, muums.
Vi skulle ju egentligen till kungsmässan som jag nämde igår, men vi ska ta det imorgon istället.
Ska bli kul och kolla lite :) Istället ställde jag och Julia upp på att städa hela lägenheten åt mamma.
Det gick jätte bra, eftersom vi är såå duktigt. (Y) så behöver ni hjälp att städa är det bara att slå en signal vettu ;)
Kvällen ser lugn ut idag, (tack). Robinson väntar och det ska bli kul att kolla på. Även min chipspåse väntar idag igen.
Nu ska jag strax vila lite, håller nämligen på att städa i mitt rum, funderar på att möblera om idet, men vet inte om jag
orkar, jag är ju som sagt helt sluuut efter att ha städat lägenheten, huuh.. Annars har det vart kanon väder idag.
Längtar tills dagen kommer då jag kan sätta på mig löparskorna och ge mig ut och springa i detta väder.
Den dagen kommer väl..
Nu ska jag vila, skriver senare :)

Pusss/ J

Jullan på bilden, sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback