åh happy day!

underbart att vakna till solsken!
Man blir så mycket gladare, och så mycket piggare!
Var inte alls trött idag när jag vaknade vilket är väldigt bra.
För annars brukar jag vara trött, gnällig, inte alls roliga att prata med, svarar genom nickningar, jaa ni vet hur det kan vara. Men idag kände jag mig som en ny människa, woho! haha.
Försökt skriva ett cv, dock har det inte gått så bra. Fattar inte vad jag gör för fel? Egentligen borde det inte vara svårare än vad jag gör det till. Men det är svårt..
Är det någon som vet hur man skriver ett cv, skriv isåfall!

Lägger upp bilder på fotomodellen Julia sedan, bilder från kungsmässan när julia går ut för fullt!

Puss/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback