soooommmaarloooov

fan va gött! Äntligen sommarlov, efter ett år i väntan har det äntligen kommit! UNDERBART!
talang 2009/aspero var riktigt kul, våran klass vann då inte vilket jag tyckte vi skulle gjort, för vi var BÄST!
vår talang var då att vi sjung, men egentligen var det bara Karin som sjungde, och ååh vad bra hon va!! GRYM
men vi vann inte.. dålig jury kan jag säga!

nu är jag hemma och ska vila och ta det lugnt, sedan ikväll blir det fest hemma hos Lisa, där dom flesta från aspero kommer vara, mysigt! Tror det kommer bli jätte skoj!
fick även en present idag när jag träffade älskade Jossan, jag fick ett jätte fint armband av henne, så underbar!

nu ska jag vila lite, göttmos.
Hörs sedan.

bilden är från i augusti
2dagar efter att jag drog av korsbandet och skadade minisken.
snygga människa eller vad tycker ni. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback