kortfattat om gårdagen

godmorgon godmorgon!
inte alls trött? Ähm joo, jag är jätte trött!
kom hem från Lisa runt 6 tiden, eftersom första bussen från henne gick vid 5tiden och det var den enda bussen, så alla som var på festen tog den bussen! Utan Jossan som stannade kvar, :(
Det var en mycket rolig kväll tycker jag allt, det hände mycket och man skrattade mycket.
dock var det mindre kul att komma hem, byta om till träningskläder och sedan till sjukgymnastiken, FYYYYYYYY!
men vet ni, det är viktigt att gå på den, så hur trött jag än är, så gick jag faktiskt dit, och väntar nu in tandläkaren!
jag tog väl drygt 400 bilder igår, men alla kommer givetvis inte upp på bloggen, så ni kan bara vara lugna ;)
yeye, ska äta lite frukost och sen vila en stund.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback