jag är hemma, tralalalalaaa!

nu är jag hemma, GÖÖÖÖÖÖTTT!
nu kan jag äntligen skriva med ÅÄÖ, underbart!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, orkar inte berätta om resan, förutom att den var SÅ JÄVLA BRA!!
bildern kommer komma upp imorgon eller på onsdag, får se när man orkar, det är väl drygt 1000 bilder.
och alla som känner mig vet att jag älskar att ta kort, och lägger gärna upp 1000 bilder här på bloggen också! :D
kom hem inatt, och när man kom hem möttes man av en pappa som var tårögd av att se oss, då blev man lite ledsen,
sedan hem till mamma som gjort massa mackor till oss och hon var bara glad att se oss och ville aldrig släppa taget om oss. och jag kan säga en sak, jag har verkligen saknat min mamma och pappa så oerhört mycket, skönt att vara hemma igen!

klockan 8 väckte mamma oss och sedan åkte vi till stranden och var där till klockan 12, för mamma skulle iväg och jobba. när vi kom hem hoppade mamma in i duschen och jag och julia drog på oss löparskorna och sedan iväg och springa, och det var en av de skönaste känslorna, min första löprunda! så härligt! Blev dock jäkligt trött efter den biten vi sprang, inte för att det var så jätte långt, men det vad jätte jobbigt för mig som inte sprungit någonting sedan i augusti förra året. vilket fall som helst var det hur skönt och kul! Så nu ska jag försöka springa varje dag innan klockan 12. tror faktiskt att jag kommer lyckas med det. med rätt inställning så kommer man långt ska ni veta.
nu ska inte jag sitta här mer, är ganska seg. Majsan kommer hem till mig senare, och åh vad jag har saknat henne, kommer bli massa kramar!!
när jag kom hem inatt hade jag fått minst 8 sms av älsklingen Jossan, där hon hade skrivit att hon saknade mig, ochhon ska veta att; Jag saknar henne också!!<3
pusspuss

jag är hemma!!

sandris och jonnis- saknar dig gumman, ses till åhus <3

jonnis och jossis- kärleken tar aldrig slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback