idag var det...

besöksrekord igen.
göttmos.


imorgon bär det av till stan och hämta min klänning tillsammans med Maja, sedan möta Jossan och säga hejdå inför spanien. Ursäkta tidigare inlägg, men har så fruktansvärt ont så vet inte vad. Men nu ska jag ta några panodil och sedan sova, ska iofs kolla klart på scrubs, inte för att jag är något större fan av det utan mer för att fördröja tiden så jag blir trött. bra idé va ;) ? jag är ganska klok ibland även fast vissa inte kan tro det om mig!
imorgon är det bara en dag kvar till spanien, och den ska bestå mesta dels av packning och sedan ner och KOLLA träningen, kanske kör något som jag ka göra utan skor! Haha,
sedan på fredag bär det av, dock på natten så ska umgås med pappa, mamma och resten så mycket jag kan. höhö.
godnatt, mycket kärlek!!

spanien 07, ny bild 2009? vem vet..
vältränad var man då iallafall, fyfan för mitt knä och alla j*vla skador..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback