idag är det min dag, hurra!

inte vilken vanlig dag som helst, idag blir jag 18 år.
helt underbart ska jag säga er! Inte för att jag märkt någon större skillnad idag, men det kommer väl.
Julia väckte mig med frukost på sängen, världens sötaste lilla syster. Min mamma och pappa är och jobbar, och julia ska snart ge sig av till falkenberg i 3 dagar, det betyder att det bara kommer vara jag och mamma dessa dagarna, underbart!
Idag blir det ett liten mini kalas och sjukgymnasten nu klockan två! Och jag ska faktiskt gå ut dit idag. Hurraaa!
snart är det sommarlov för min del, kan inte bli bättre!


JONNA BREDÉN, hurraa.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis!

2009-06-01 @ 22:04:20
URL: http://linaverra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback