heja maja friskt humör

hur onödigt är det inte att sitta i skolan en dag innan vi går på sommarlov?
jo det ska jag berätta! Det är så sjukt onödigt att jag mår dåligt...

egentligen behöver jag inte sitta här eftersom jag har inget kvar att göra, men varför åkte jag då hit?
jo jag trodde jag hade något kvar att göra så jag ställde klockan tidigt, mycket tidigt och åkte med maja, för hon skulle ha prov men det visade sig att när jag väl kom hit och snackade med knoppen så hade jag inget! fyyyyy..
aja, sitter nu och väntar på mitt lilla stjärnaskott maja som skriver sitt omprov, hoppas verkligen att det går bra för henne, en sålänge har hon suttit och skrivit prov i 16min, hoppas det blir längre! Good luck honey!
idag ska jag ta det lugnt, städa mitt rum och åka och träna, om jag har någon träning?
sen börjar stressen...
torsdag- avslutning sen fest hos lisa
fredag- 9.00 sjukgymnast, 11.30 tandläkaren, 15,00 student hos Anna, 18.00 student hos Carro!
lördag- tjejmiddag!!

stressa stressa stressa!
tur är att jag har så bra vänner som ställer upp och hjälper mig.


ni är värda guld

yeyeee, jag har tråkigt! så alla bara vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback