haha, fan va kul

everybody loves to dance dance dance!!

sitter nu och väntar på världens bästa maja. Hon är påväg hem till mig och ska väl hjälpa mig att packa :)
tog en tripp snabbt til frölunda torg och kollade, såklart hade de rea på MQ och jag var bara tvungen att gå in!
kom då ut med två klänningar och en sjal, najss.
vidare till stadium för att köpa nya flippflopp och kom också ut med en strand väska.
sedan vidare till pressbyrån och självklart jobbade göteborgs skönaste kille, nämligen glenn!
berättade för mig att han också skulle ner till spanien med grabbarna i sävehof, och kan ni gissa vart dom ska bo?
Joo i Calella, hahaha!
glenn sa- Ahh Jonna nu har du fanimig tajmat in resorna bra ska jag säga, haha.
Haha, det enda jag svarade vad- självklart glenn, jag kollade upp när ni skulle åka och sedan bokade jag, endast för att få spana in grabbarna. HAHA.
as kul, dock stämmer inte detta att jag kollade upp när dom skulle åka, utan visste inget om det. Men kul..
glenn- ja nu tänker jag hålla ett öga på dig och ta ett ordentligt snack med markus;) haha.
haha, glenn är göteborgs skönaste människa!

2 DAGAR KVAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback