guld

helt slut efter träningen, det var jobbigt!
jag började med att gå till sjukgymnasten, vilket jag ska göra varje gång nu! Det var rätt skönt, sen började det!
Det svin tuffa träningsprogrammet, herregud vad slut jag är, och vad jobbigt det var! Detta vill min sjukgymnast att jag ska göra 3-4 gånger i veckan, och sen cykla 2 gånger i veckan, KANON! sen efter sjukgymnastiken ville jag gå hem, och det var också riktigt jobbigt!
Men det känns riktigt skönt att vara i gång igen ska jag säga er!
nu väntar en go dusch med silverschampoo och hårinpackning (Y) kanon,
sen kommer min kära kusin från umeå och hälsar på mig.
tack alla som grattat mig idag, ni är guldvärda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback