fy satan

... jag är så trött! La mig på soffan och kollade på något program på tv och sedan somnade jag direkt! Och vaknade nu :O 2,5 timma senare av att min syster hörs. Hon är hemma, åh vad kul :)
Nu tänker jag på massa gott, såsom chips, godis, coca cola , jaa allt det dära som lockar en. Men jag har lovat mig själv att inte ta något innan helgen, och det har jag hållt de tidigare veckorna, så varför inte hålla det nu? Jag tog iofs lite glass, men det tycker inte jag räknas ;) haha

hur fånig är inte min skola? seriöst, vi slutar imorgon och våran avslutning i bamba börjar 11.30, men vet ni då vad lärarna vill göra för att ha kvar oss längre och inte låta oss gå hem efter ett "tack och hej, ses efter sommaren"? jo de vill ha en "talang 2009" vilket vi aldrig har haft innan, varför börja med det just nu, just detta året? Kan ni inte vänta typ två år så vi iallafall har fått gå ut.. LÅT OSS GÅ HEM! vi vill inte vara kvar i skolan, vi vill ha sommarlov och slippa alla läxor.. haha, vad positiv jag är till allt och alla känner jag idag ;) don't talk with me today baby ;)

nä vet ni vad?
nu lämnar jag datan en stund och börjar göra lite nytta.
så då står mitt rum överst på listan, hurreeeey..

love sex and money


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback