fit for fight igen

precis kommit hem från en långpromenad med lina,
vi hade bestämt igår att vi skulle ses vid 11 och sedan vara ute och gå, fick dock ett sms av henne halv 11
Lina- Vaaaaaken? jag e svin trött..
sedan ringde hon för jag orkade inte svara och då bestämde vi oss för att ses klockan 12 utanför mig istället och sedan ge oss iväg. Nu har vi vart ute i 2 timmar, och vad skönt det var! Vi har verkligen snackat om allt och skrattat, det var jätte härligt. Nu sitter vi hemma hos mig, och lyssnar på musik, ska snart möta maja för att sedan göra en sak. Sen hem och käka och sedan ut och springa innan träningen! GRYMT!!! det kommer vara helt underbart att få börja springa idag, jag är jätte taggad på det, trots att jag vet att min kondition ligger på noll så ska det ändå bli helt fantastisk.. tror ingen riktigt fattar hur mycket detta betyder för mig,  11 månader utan handboll, utan löpträning, utan allt som har med handboll att göra. det är så lång tid att man nästan glömt av hur man spelar handboll, därför måste man förstå att det är en så sjukt stor grej för mig att få börja springa, jag började nästan gråta när min sjukgymnast sa att jag fick börja springa, jag ringde direkt mina vänner och berättade, och alla blev jätte glada för min skull, nu är jag fit for fight igen. se upp nu :)


sådär ja, nu är det bara 3 dagar kvar, det är helt otroligt.
förstår om ni kommer sakna mig och mitt bloggande, jag ska försöka få tag på ett datacafé och blogga lite, bara för eran skull ;) Vilken bra bloggare jag är asså.. not..
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback