ett personligt meddelande till maja straat

hej min alskade.
tankte bara hora om du kunde kanske hjalpa mig med en sak
eftersom du inte ar inne pa msn nu sa skriver jag har, eftersom jag VET att du kollar min blogg. <3
tankte hora med dig om du kunde hjalpa mig att gora en ny header till bloggen, borjar bli trott pa den jag har.
du vet vad jag tycker om och vilka farger osa jag gillar, vi har ju typ samma smak, och vilka bilder jag tycker ar okej, och vilka bilder jag verkligen avskyr.
sager tack redan nu, for jag vet att du kommer hjalpa mig med det.
JAG ALSKAR DIG, OCH SAKNAR DIG MITT HJARTA.
SNART SES VI <3

Kommentarer
Postat av: maja

åååh Jonna, det klart jag hjälper dig!!! Saknar dig vännen, <3

2009-06-23 @ 23:56:05
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback