can't stop the music

fyfan säger jag bara, haha.
efter att ha sprungit 5 min kändes det som jag sprungit i 1timma, herregud säger jag bara.
så sjukt jobbigt och så sjukt långt, haha. Men det är bara bita ihop och fortsätta, med rätt inställning kommer man långt!
efter att ha sprungit körde jag igenom mitt rehab program och sedan körde jag styrketräning, så skönt! Känner mig redan som en biff, eller inte..
efter träningen körde emma och lina hem mig, gött ! Efter min jobbiga dag idag så kändes det skönt.
hela min kropp är helt slut och jag ser fram emot att få sova!
imorgon väntar sjukgymnasten klockan 9 till 10, efter det ska jag ut och springa snabbt, ja 10min.. Sedan kommer nog maja hem till mig och vi ska umgås, vi får ju passa på nu innan spanien.

nu väntar desperate housewives, underbara tisdag!
JAG ÄLSKAR MUSIK

and she shines like a star ;)

Kommentarer
Postat av: majsan

you are my star baby! <3

2009-06-10 @ 10:29:38
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback