barcelona idag

var i barcelona idag, kan saga att det ar en av dom finaste staderna. oh vad jag gillar det .
vi var inne pa fotbolls arenan i 2 timmar, och jag kom ut med en match/traningstroja och en annan barcelona troja.
julia kopte en likadan match/traningstroja. as snygg!!
sedan vidare in till stan, hur fint som helst. blev inte ens trott pa att shoppa, ville bara kopa mer. vi gick runt och shoppade i 6 timmar.
vi var bl.a inne i europas finaste H&M, och jag haller med, den var grymt fin.
dar inne kopte jag en snygg party tunika, och julia kopte tva kjolar och natta en snygg party topp.
vidare till massa andra affarer.
vi kom hem vid 7 tiden och akte fran calella redan klockan 10.00, sa snacka om att vi var dar lange.
lagger upp bilder pa vad jag har kopt.
alskar det.
nu ska jag upp pa rummet och ringa.
vi hors imorgon.
love..

Kommentarer
Postat av: Carro Bader

Barca<3<3

2009-06-26 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback