when you look at me

det är verkligen jobbigt att vara sjuk, man mår allmänt piss.
Halsont och feber är inget som man vill ha, så imon bär det av till sjukhuset om det inte känns bättre
måste få pencilin, så jag kan få börja äta lite, eftersom det går absolut inte att äta något för det gör så ont..
så nu ligger man halvt död på soffan och kollar på top model och kollar lite olika bloggar.
Igår hände inte så mycket, trots att jag var så sjuk åkte jag och kollade på handboll, det var inte värt det
för heid vann så överlägset över partille att det inte ens var kul att sitta på läktaren.
Träffade iofs många sävehofare som jag har spelat med, och det var kul att träffa dom, och bestämde att vi skulle ses under lovet, det var faktiskt kul! Har saknat alla jätte mycket, tråkigt att så fort man byter lag så tappar man kontakten med sina förra lagkamrater, det är negativt. Men det ska vi ändra på!
Pusssssss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback