vem om inte jag är så onyttig?

Jaa va ska man säga,  jag åt as mycket kladdkaka nyss!
När natta kom blev vi båda så fruktansvärt sugna på kladdkaka, så det var bara för mig att börja baka,
mina kladdkakor är ju kända för att bli så goda, och kan säga att jag lyckades denna gången också tyvärr.
Tyvärr åt jag jätte mycket och jag är jätte besviken på mig själv, eftersom jag lovade mig själv att inte äta massa onyttiga saker. Iofs kan jag tycka att jag var värd att äta det eftersom 1. jag har hållt mig från godis,chips och läsk i fler veckor 2. jag är faktiskt sjuk fortfarande.
Så jag tänker absolut inte bry mig, eller iallafall försöka att inte bry mig om att jag ätit det, dessssutom var det jättegott :D
Pusss / J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback