träääääna



Jaajaa ! jag vet att jag är dum!
Som tänker gå och träna när jag är sjuk, eller börjar bli frisk!
Men jag måste faktiskt träna, min kropp mår inte bra utan träning, så därför tänker jag
sätta på mig mina favvo shorts och en go t-shirt och sen sätta på mig mina älsklings skor
och sen tänker jag köra gärnet! Eller aah jag tänker passa med bollen och sen kanske springa
i sidled, men vet ni vad ? Det räcker gott och väl!
Dock har jag en känsla av att det kommer hända något på träningen idag, och jag är rädd för att det kommer
drabba mig och mitt knä, så pga av denna känsla måste jag vara försiktig..



Men iallafall, jag måste ta tag i min skola,
på riktigt nu asså, det är verklighet. Och jag måste fatta det
Därför har jag bestämt mig för att plugga hela fredagen, och sedan vara med bästa vänner
sen på lördagen ska jag plugga på dagen och sen hem till sandra som har sin 18års middag
sen på söndag tänker jag försöka plugga om jag inte är så slapp som jag brukar vara,
sen på måndag tänker jag plugga på farfars jobb.
Sammanfattning av denna texten är att det blir mycket plugg för min del!
Vilket jag ej ser fram emot, men måste göras !
Nu ska jag byta om för träning!

Pussss / J

Kommentarer
Postat av: Natta

PEPPA PEPPA TA I TRÄ !!!!! :@

2009-02-17 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback