tidig morgon med plugg

GomorronGomorron!


Idag  gick jag upp riktigt tidigt, 05.30 uuuh.
och nu sitter jag på farfars jobb, igeen. Och ska försöka plugga.
Alltid lite trögt nu på morgonen, men börjar väl snart tror jag.
Har rätt mycket att göra,
två hemtentor, engelska, svenska, religion, läsa en bok, psykologi, idrott&hälsa
lika bra att börja känner jag.
Ikväll är det träning som gäller, självklart ska Nattis följa med och kolla.
Det är så bra att ha en sån bra vän som gillar att följa med på saker som jag gillar.
Tror nog hon tycker det är rätt kul också faktiskt,
hon börjar komma in i min värld, med mycket handboll
kanske lika bra att hon börjar spela?

Pusss / J

Kommentarer
Postat av: Natta

Oh det hade vart kul !! :D Men nej, det är din värld och det är JONNA, men jag kommer bli en riktigt grym supporter :O ! (L)

2009-02-20 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback